הפלות חוזרות טיפול

על פי הסטטיסטיקות, בין 10% ל 20% מההריונות עלולים להסתיים בהפלה ספונטנית של העובר עד לשבוע ה 20 להיריון. בנוסף, כ 2% מהנשים סובלות מהפלות חוזרות, לעיתים בשלבים מוקדמים מאוד של ההיריון ולעיתים בשלבים מאוחרים יותר.

לכל אישה הפלה יכולה להיות אירוע לא פשוט, ולגרום לתסכול, חרדה, וחשש מההיריון הבא, וכאשר מדובר בהפלות חוזרות ונשנות, המצב חמור פי כמה וכמה ויכול לפגוע משמעותית במצבה הנפשי של האישה, בקשר בין בני הזוג ובחיים שלהם באופן כללי. 

מה גורם להפלות חוזרות? 

יש לא מעט סיבות אשר יכולות לגרום להפלות חוזרות. בין הסיבות הבולטות ביותר לכך ניתן למצוא:

  • סיבות הורמונליות – יש נשים אשר סובלות מרמות נמוכות של פרוגסטרון ונשים אשר סובלות מבעיות בבלוטת התריס ובעיות הורמונליות אלו עשויות לגרום להפלות חוזרות.
  • סיבות מבניות – סיבות הקשורות למבנה הרחם הספציפי של אותה אישה אשר מפריע להתפתחות של העובר וגורם לה להפלות.
  • סיבות כרומוזומליות – בדרך כלל, ככל שגילה של האישה עולה, הפגמים הכרומוזומים שלה יכולים להיות נפוצים יותר. זה יכול להיות פגם בביצית שמשבש את החלוקה של התאים, ולכן העובר לא מתפתח בצורה תקינה ולא שורד. בנוסף, הפגמים הללו יכולים לגרום גם להיריונות מחוץ לרחם.
  • סיבות אוטואימוניות – יש נשים אשר סובלות מבעיות אוטואימוניות אשר גורמות לגוף לפתח נוגדנים להיריון ולתקוף את העובר, מה שבסופו של דבר יכול לגרום להפלה.
  • זיהומים – הפלות חוזרות יכולות להיגרם גם מזיהומים כמו כלמידיה, הרפס וכדומה ולכן אם אישה עברה הפלה בשל זיהום כזה, חשוב שתבדק היטב לפני כניסה להיריון נוסף על מנת לנקות את כל הזיהומים קודם לכן.

ישנן עוד סיבות רבות שיכולות להוביל להפלות כמו טראומה, עישון, טיסות ארוכות, השמנת יתר, שימוש בתרופות ועוד, אבל דווקא לרפואה הסינית יש נקודת מבט שונה על המצבים הללו.

איך הרפואה הסינית מתייחסת להפלות חוזרות?

נקודת המבט של הרפואה הסינית על הפלות היא בכך שהן נגרמות על ידי חולשות שונות באיברים, ובשנים האחרונות ניתן לראות כיצד טיפול טבעי באמצעות דיקור סיני סייע ללא מעט נשים אשר סבלו מהפלות חוזרות להיקלט להיריון וללדת תינוקות בריאים.

המטרה של הדיקור הסיני הוא לחזק את הגוף, להוביל לתהליכים בריאים יותר בתוך הגוף ולתמוך בתהליך ההיריון, כך שבמקרים רבים הדיקור יכול להשפיע בצורה משמעותית על גופה של האישה ולעזור לחזק ולאזן אותו בצורה שתתרום לה לאורך כל תקופת ההיריון.

למה כדאי גם לך לנסות דיקור סיני?

אם את סובלת מהפלות חוזרות, בוודאי כבר ניסית אין ספור טיפולים של הרפואה הקונבנציונלית. לא מעט נשים מגיעות אליי אחרי שכבר התייאשו מכל כך הרבה טיפולים שלא צלחו, וכבר לא ידעו האם יש איזה שהוא פתרון למצב שלהן. אחד היתרונות של הדיקור הסיני הוא שמדובר בטיפול טבעי. זהו לא טיפול המצריך אשפוז, מנוחה לאחר מכן או חושף אותך לתופעות לוואי שונות, אלא טיפול טבעי לחלוטין אשר פועל בדרך המחזקת את הגוף ותורמת לו, כך שמכאן אין לך שום דבר להפסיד.

בכדי לבצע את הדיקור ולהביא לתוצאות הטובות ביותר אני יושב עם כל מטופלת ומבין בדיוק את המצב הספציפי שלה. בצורה הזו אני יכול להתאים עבורה את דרך הטיפול הטובה והנכונה ביותר וכך בסופו של דבר אנו יוצאים לדרך עם סדרת טיפולים על פי הצורך של המטופלת עד להשגת התוצאות המבוקשות.

מעוניינת בייעוץ אישי?

פני אליי עוד היום ואשמח ללוות אותך במצב הרגיש הזה ולסייע ככל שאוכל! אני יודע להבין את הרגישות של המצב, וכבר ליוותי נשים אשר סבלו מהפלות חוזרות ונשנות ובזכות הטיפול הטבעי הצליחו לעבור היריונות שלמים וללדת תינוקות בריאים. בשבילי, כל אישה כזו, וכל תינוק כזה, הם עולם ומלואו, ולכן אני עושה כל מה שביכולתי על מנת לסייע לכל מטופלת בצורה המיטבית ביותר.

תוכן עניינים

מעיין פנחסי

מומחה לדיקור סיני (אקופונקטורה)